.

.

.

.

خانه ی اجاره ای

دفتر ِ اشعار ِ مرا پاره پاره کن 

رقص ِ غزل های ِ دلم را نظاره کن 

 

هر چه صلاح است بگو تا بسُرایم 

هر چه صلاح است بگو... نه! اِشاره کن 

 

مشکلم این است که قلبم ز ِ تو دور است 

دوریِ قلبم ز ِ تو را زود چاره کن 

 

زود به آتش بکش این کلبه ی غم را 

پیش ِ خودت خانه برایم اِجاره کن 

 

. . . 

 

گوش به حرفم نکرد این دل ِ یاغی 

می دهمش دست ِ تو، او را اِداره کن 

آبان 1389

نظرات 11 + ارسال نظر
محمد اکبری سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:53 http://www.m-akbari.blogfa.com/

سلام امیر جان

ممنونم از حضورتان در وبلاگ ........ و تشکر می کنم از لینکتان ....... با احترام نامتان ثبت شد در پیوندها

مهم نیست سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:49

وزن شعر قبلی تون نسبت به این شعر خیلی بیشتر رعایت شده بود .

علی اکبریان سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 18:31

آره منم موافقم که شعر قبلی فوق العاده بود البته اینم قشنگه ها ولی اون چیزی دیگر بود

مهتاب صالحی چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:10

عالی بود....عالی...مخصوصاً مضمونش...توش یه چیز جالب دیده میشه....بیت اخر و ماقبل اخر بهترینند.
در پناه خدا

احسان جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:36

سلام استاد
مثل اغلب اوقات زیبا و تحسین برانگیز
شاد و سربه هوا باشید

سلام جانم
ممنون

بتی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:48

سلام
این وبلاگ جدیدتان را که دیدم بسیار خوشحال شدم و از خواندن شعر هایتان بسیار محظوظ !
شاید من اشتباه می کنم ولی فکر می کنم توی چند تا از شعرهایتان از فاضل نظری تاثیر زیادی پذیرفته اید به طوری که کاملا محسوس است
البته تاکید می کنم که امکان دارد اشتباه کرده باشم

بتی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 19:51

دوباره سلام
اشتباه کرده بودم !!!

سلام
نه چرا اِشتباه کرده باشید.
واقعاً خودم هم اِحساس می کنم "هوای ِ سیب خوردن" ابیات ِ نزدیک به فاضل دارد و قس علی هذا

علیرضا یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19

سید
این ابیات وسطش رو چرا نذاشتی؟

زینب سادات سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 http://zire1saghf.blogfa.com

انشالله اداره می کنه

مهنا سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 15:31 http://mohannaa.blogfa.com

خوب

مجتبی رافعی چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 17:23 http://aarashmidos.blogfa.com

سلام بر شما.
دعوتید برای خواندن غزل تقدیمی ام به سهراب عزیز.
پیشاپیش از حضور و نقد ارزشمندتان متشکرم. روزگارتان همیشه غزل.

سلام
ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد