.

.

.

.

خرمگس در تندباد

ای امان از دانش بی‌فایده

شیوه‌ی آموزش بی‌قاعده

  

حفظ کردم طول رود نیل را

دور بازوی الاغ و فیل را 


حفظ کردم حجم اقیانوس را

طول راه زاهدان-چالوس را 


طول عمر خرمگس در تندباد

طول درمان جزامی با پماد 


جرم مریخ و زمین و مشتری

همچنین پهنای نان بربری

 

کله‌ام لبریز شد از حفظیات

بین این اعداد گشتم کیش و مات

 

کله‌ی من مخزن الاعداد شد

خالی از هرگونه استعداد شد


منتشر شده در نشریه رشد جوان

نظرات 17 + ارسال نظر
تیمور دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:54

بسیار عالی !!!

زهرا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:38

حرف دلمون رو زدی آقا امیر :)

غریب دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:14

سلام سید
بسیار زیبا بود. بسی نشاط برفت با این شعر شما !

سلام
قربونت

آرش دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:34

بابا این انتقاد قدیمی شده سید جان
انتقادای جدیدتر و بهتر هست :)

این یکی آرش :دی دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:19

انصــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــافا خیلی خوب بود .

محمد دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:34

سیاه نمایی می کنی؟؟

فاطمه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:05

سلام خیلی خوب بود دیگه بریدیم والا بعضی از استادام حالیشون نیست چی میگن وای به حال ما

سلام
لطف دارید

یک هم وطن چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 16:21

خوبه!!!

یکی از شاگرداتون جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 15:05

سلام. شعراتون و همچنین موضوعشون مثل ایده هاتون توی حل مسائل المپیاد ما رو به وجد میاره.

راستی دلمون خییییییییییییییییییلیییییییییییییی براتون تنگ شده.

سلام
ممنون از لطفت

مهری جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

خیلی خوب بود عزیزم

راشدانصاری شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 http://www.khaloorashed.com

یکی از دوستان برا پز دادن و فخر می گفت من فلان مدرک از فلان دانشگاه دارم...گفتم پس سواد نداری؟!
واقعا که... این دانشگاه ها چه می کنند به قول فردوسی پور!

مخلص خالوی عزیز

عبدالعظیم ولی الهی(آقابزرگ) شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://agabozorg.blogfa.com

کله‌ی من مخزن الاعداد شد

خالی از هرگونه استعداد شد

آفرین که درست اومدی این آخر داستان رو

سمیراعکاشه جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 http://samiraakasheh.blogfa.com

واسه مادانشجوهای اذبیات حرفاتون جزواقعیت نیست

مصطفی یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:35 http://www.avalemema.blogfa.com

سلام آقا سید.
دل ما رو آتیش زدی.عمرمون رو تلف کردیم با این حفظیجات بی ارزش!
آقا سید یه سوال داشتم ازت.تو این سه چهار سالی که تو دانشگاه شریف درس میخونی اولا از دانشگاه و و دوما رشتت راضی هستی.راضی هستی که چهار سال وقتت رو گذاشتی و فیزیک خوندی.
منم رشتم فیزیک مهندسیه.اگه لطف کنی و جواب بدی بهم (حالا یا از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگم)خیلی ممنون میشم.
"یاعلی مدد"

سلام جانم
خب من واقعاً فیزیک رو دوست دارم و برای من خیلی لذت‌بخش بود چارسال کارشناسی فیزیک. البته الان ارشد دارم تاریخ علم می‌خونم
فیزیک و کلا رشته‌های علوم پایه رشته‌های زیبایی هستن

فرزانه جمعه 25 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:07

عالیه واقعا.
از بچه های المپیاد هستم. خیلی موفق باشید همیشه

ممنون از لطف تون
موفق باشید

zolfaghar جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 http://sahratent.blogfa.com

agha damet garm o saret khosh bad

تینا یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:52

شما عالی هستین :))

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد