.

.

.

.

زخم و مرهم

 از دلِ خاک، آدم آوردیم

 بر سرِ زخم، مرهم آوردیم

 

 سرکشیدیم بحری از غم را

 بعدها اشکِ نم‌نم آوردیم

 

 پاسخی ساده در برابرِ هر

 پرسش سخت و مبهم آوردیم

 

 دلِ پر درد... گفتی: آوردید؟

 مثل یک مرد، گفتم: آوردیم

 

 - جگری غرق خون؟ نیاوردید؟

 - جگری غرق خون هم آوردیم

 

 ما که هر بار فتح‌مان کردی

 خودمان زود پرچم آوردیم،

 

 ما که افراسیاب را کشتیم

 دیو را پیش رستم آوردیم،

 

 کی کمر زیر درد خم کردیم؟

 کی در این عاشقی کم آوردیم؟


پاییز 90

نظرات 18 + ارسال نظر
کیارش چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:07

با تشکر! از زبان کی بود این حرف؟! شخص گوینده جالب بود!

عاشق بی ریا چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

سلام ببخشید شما قصد ازدواج ندارید؟....

سلام
چرا، اگر مورد مناسب و متناسبی بیابم.

آقابزرگ پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 http://agabozorg.blogfa.com

با سلام به جناب موسوی و دلهرهایش

عاشق بی ریا پنج‌شنبه 8 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:12

ادرس بدم ؟...

:)

کیارش شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

ما که نشنیدیم اینجا دارن چی میگن!!!


استاد خجالت بکش! ما همه امیدمون به شما بود که!
حالا اگر جدی بود به ما هم بگید بیاییم واسه خنده! البته من دیگه با شاهد نیست!!!

ما مخلصیم داداش

کیارش شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:25

.... نیستم!!!

( جواب مارو نمیدی دیگه!!؟؟ )

برادر کوچیک داداش شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 00:54

خواهر، شما آدرس بده، فوقش این داداشمون نیومد ما میایم به جاش‏!البته به نمایندگی از داداشمون میایم‏!‏

عاشق بی ریا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:13

سلام
دلش به ناله میازار وختم کن حافظ /که رستگار ی جاوید در کم آزاریست

سلام
چه عرض کنم

عاشق بی ریا یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:16

خطاب به برادر کوچیک داداش!
ما از اوناش نیستیم داداش.....!!!!

راشدانصاری یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 http://www.khaloorashed.blogfa.com

سلام سید
کم پیدایی پسر؟

سلام خالو
ای بابا. انشاءالله از این به بعد

فرشته سه‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 http://www.asemane-hashtom.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا مینویسید خوشم اومد

سلام
ممنون. لطف دارید

...... پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:59

دیگه چی؟؟؟چشمم روشن

من واقعا نمی دونم چرا به تو میگن خجالتیه کم رو!!!!!!

سلام
خوار تویی؟ بابا مگه چیکار کردم، :)

نسیم عرب امیری جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 http://www.satire.ir

خیلی خوب.
از دلِ خاک، آدم آوردیم
بر سرِ زخم، مرهم آوردیم

اشک شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:48 http://tashkan.blogsky.com/

عزز جان
اگر به جای ِ "ی" شیفت و ایکس را بزنی فکر کنم " ی" ها هم درست شود

آزاده پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:27

سلام سید زیارت قبول.پیش امام رضا برای من هم حتما دعا کنید.واقعا محتاج دعاتون هستم .متشکر

سلام
التماس دعا داریم

قربون نیرالله چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:18

سلام سری به ما نمی زنی
من همیشه به فکرتم
دلم برات تنگ میشه
قربون تو و قربون نیر الله

سلام قربن جان
ما خیلی مخلصیم. همیشه به یادتم

علی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:51

عالیه!

ح.ب سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 00:24

سلام.امیرآقا من یک خواهشی ازتون داشتم ولی اولش میخوام ازتون قول بگیرم که انجامش میدید!؟

سلام
خب قاعدتا بستگی به خواهشش داره.
اگر مقدور باشد چرا که نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد