.

.

.

.

دوربین

ماه را نزدیک کن! نزدیک تر! نزدیک تر!
تا نباشد کوچه ای، از آسمان تاریک تر
راه را گم کرده ام من! ای خدا دیگر نکن
کوچه را بن بست تر! بن بست را باریک تر!
دوربینم چشم هایم را ملامت می کند:
« شهر را باید ببینی بار دیگر نیک تر
پیرمردی با لباسی از زمستان پاک تر...
کودکی با چکمه ای از کفش دنیا شیک تر... »
راه را گم کرده ام من! ماه را نزدیک کن!
ای خدا! ای از رگ گردن به من نزدیک تر!
9بهمن89
پی نوشت:
ساعت شماطه دارم مثل هرشب سالم ست
امشب اما تیک تاکش تاک تر، نه! تیک تر!
خسته ام از پوزخند تلخ انتگرال ها
رشته ام را کن خدایا بعد از این فیزیک تر

نظرات 9 + ارسال نظر
احسان یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:10

سلام
بسیار بسیار زیبا بود

واقعا زیبا بود

فعلا

مهتاب صالحی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:27

سلام.
بسیار بسیار دلنشین.زیبا بود.
در پناه حق

سلام
متشکر

بتی یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 18:49

سلام
پی نوشتتون بسیار زیبا بود و زبان حال من !
یه سوال : کفش دنیا یعنی چی ؟!

سلام
کفش دنیا...
منظورم از چکمه ای که از کفش دنیا شیک تر است، رفتاری بود که از حساب و کتاب مرسوم دنیا فراتر است

علی شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 19:09 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام خدمت شما دوست عزیز


" اسحق احمدی و رقیه دختر خالو صفر ... "


با این پست جنجالی به روزم و منتظر حضور گرم شما ...

شاد باشید ...

عجب

[ بدون نام ] دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:33

بسم الرحمن...
بزرگ شدی...
از تاسیس وبلاگ یا رحمان چقدر میگذره؟
خیلی تغییر کردی نسبت به اون موقع دانشجوی فیزیک دانشگاه شریف...
زمانه برسر جنگ است یاعلی مددی
مدد زغیر تو ننگ است یا علی مددی

هر چه زودتر مرا پیاده کن/ روزگار را دوباره ساده کن...

ع فواد سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 http://einfoad.blogfa.com

دوربینت را بردار و بیا وبلاگ بنده را نیک تر ببین شاید راهت هم ژیدا شد البته من بر نداشته بودمش

بچه های مهندسی( برق) سه‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:55

خسته ام از فکر خواندن فیزیک رشته ام را کن خدایا برق تر

جواب بچه های فیزیک به برق چهارشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:21

من و انکار فیزیک این چه حکایت باشد غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

فیزیکی به بروبچ برق شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:13 http://nargesch.persianblog.ir

...در عالم اگر مهندسی هست ز ماست
چون پایه نبود کاخ بر باد هواست...!!!
(ای نخبه ی مملکت چرا بد دهنی؟!؟
بشنو به زبان خوش که کمتر ز منی!!!)
(البته دوستان دقت داشته باشن که اینا همه شوخیه ما همه با هم برادریم!)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد